Prowadzę szkolenia z przywództwa, kompetencji managerskich, miękkich, zakupów, negocjacji.
Jeśli dla Twojej firmy, zespołu potrzebujesz szkolenia z powyższego zakresu, skontaktuj się ze mną . Omówimy potrzeby szkoleniowe, pod które przygotuję program szkolenia dedykowanego dla osób z Twojej firmy.
Organizuję też szkolenia otwarte. Oto najbliższe z nich:
- Komunikacja nastawiona na rozwiązanie – 4h online, 08.12.2023
- Planowanie czasu i działań – 4h online, 30.01.2024
- Komunikacja to podstawa – 4h online, 13.02.2024
- Profesjonalny Kupiec – 2 dni w Warszawie, 22-23.02.2024
- Empatyczne przywództwo – 4h online, 12.03.2024
- Trudne rozmowy – 1 dzień w Warszawie, 22.03.2024
- Kreatywne metody pracy z zespołem – 4h online, 16.04.2024
- Lider zespołu – Akademia First Time Manager – 2 dni w Warszawie, 25-26.04.2024
- Informacja zwrotna – jak rozwijać i motywować zespół – 4h online, 16.05.2024
– – – – – – –
KOMUNIKACJA NASTAWIONA NA ROZWIĄZANIE
Poznaj kluczowe elementy postawy komunikacyjnej
Opis
Masz czasem wrażenie, że musisz tłumaczyć komuś oczywiste sprawy? A zamiast rozmawiać o tym, „jak”, cały czas kręcisz się w rozmowie na etapie „co”?
Czujesz, że gdy w rozmowie zaczyna się pojawiać nieporozumienie, to zamiast skupić się na wyjaśnieniu, nakręcacie się wzajemnie? Emocje podnoszą temperaturę komunikacji?
Trzeba wiedzieć, jak powściągnąć lejce pojawiających się nagle odczuć, zanim spowodują one eskalację konfliktu. Zanim nieporozumienie osiągnie stan, z którego będzie bardzo trudno dokonać odwrotu.
Tu kluczowe znaczenie ma przede wszystkim postawa, z jaką wchodzimy w rozmowę lub jaką w trakcie komunikacji przyjmujemy. Warto znać kluczowe elementy takiej postawy oraz wiedzieć, jak ją świadomie przywołać.
Do tego, żeby kogoś przekonać do czegoś, czy też móc wspólnie z kimś wypracować rozwiązanie, warto skorzystać ze sprawdzonej struktury takich rozmów.
Program szkolenia obejmuje właśnie tę wiedzę.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.
Program szkolenia (4 h)
- Rozmowa nastawiona na rozwiązanie
- Postawa empatyczna
- Proces komunikacji – struktura rozmowy
- Zmotywuj rozmówcę – zastosowanie narzędzi
Korzyści
- Poznasz elementy postawy prowadzącej do rozwiązania nieporozumienia
- Dowiesz się, dlaczego warto podchodzić w rozmowie z empatią
- Poznasz i doświadczysz metody rozmowy nastawionej na rozwiązanie
- Skorzystasz z okazji do praktycznego wykorzystania w rozmowie właściwej postawy i struktury
Dla kogo?
- Osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne
- Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
- Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
- Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
- Managerowie, liderzy zespołów
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniu 08.12.2023 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
– – – – – – –
PLANOWANIE CZASU I DZIAŁAŃ
Skuteczne metody
Opis
Jak to jest, że planujesz listę rzeczy do zrobienia, a potem okazuje się, że się nie wyrabiasz? A przecież założyłaś/eś realne czasy na każdą z nich. Nawet uwzględniłaś/eś, że wskoczą Ci tematy nieprzewidziane, na nie też założyłaś/eś czas. A jednak znowu ileś spraw musiałaś/eś odłożyć na jutro.
Podobnie sprawy się mają z celami. Określasz swoje cele, planujesz działania, a potem… Po jakimś czasie łapiesz się, że jeszcze na dobre nie zaczęłaś/zacząłeś ich realizować, a czas już się kończy. Mija kilka tygodni lub miesięcy, a Ty masz wrażenie, że nie do końca wiesz, co zamierzałaś/eś zrealizować.
Brzmi znajomo?
Może warto poznać kilka metod i narzędzi, które sprzyjają temu, żeby Twoje cele były skonstruowane w sposób, który sprawi, że znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo ich realizacji. A do tego dowiedzieć się, jakimi sposobami zarządzać swoim czasem tak, żeby przestało frustrować Cię niewyrabianie się z planem lub przekładanie na kolejny dzień.
Podczas tego szkolenia dowiesz się, na czym polegają takie metody i jak je zastosować w praktyce.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.
Program szkolenia
- Zacznij od celu – metoda, która zwiększa szanse na realizację
- W jakim stopniu potrafisz planować – sprawdź się
- Naucz się ustawiać priorytety i zarządzać czasem
- Metody zarządzania zadaniami
Korzyści
- Dowiesz się, od czego zależy prawdopodobieństwo realizacji założonych celów
- Dowiesz się, w odniesieniu do skali sprawności, na ile dobrze lub słabo radzisz sobie z planowaniem działań i czasu
- Poznasz skuteczne metody do priorytetyzowania i planowania zadań oraz czasu
Dla kogo?
- Osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności wyznaczania celów i planowania czasu i działań
- Osoby, które doświadczają problemów w obszarze planowania czasu i działań
- Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające realizacji celów oraz planowania zadań
- Managerowie, liderzy zespołów
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniu 30.01.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
– – – – – – –
KOMUNIKACJA TO PODSTAWA
Zadbaj o swoje bazowe umiejętności
Opis
Ile razy miałaś/eś wrażenie, że ktoś Cię słucha, ale tak naprawdę nie słyszy tego, co mówisz? Nie rozumie tego, co chcesz przekazać? Odbiera to zupełnie inaczej?
Trudności w komunikacji zaczynają się już na samym jej początku. Słuchamy, ale tak naprawdę nie słyszymy. Pytamy, ale nie w taki sposób, który sprzyja komunikacji i nie o to, co jest ważne dla naszego rozmówcy. Mówimy o czymś, ale wcale nie mamy pewności, czy druga osoba rozumie to tak samo, jak my i czy nasz komunikat w ogóle dotarł do odbiorcy.
To wynika nieświadomości znaczenia bazy komunikacyjnej – czyli zbudowania kluczowych i podstawowych umiejętności, w oparciu o które można dalej rozwijać kompetencję komunikowania się. Bez nich komunikacja nie będzie skuteczna.
To szkolenie ma na celu wyposażyć Cię w taką właśnie bazę.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.
Program szkolenia
- Co sprawia, że komunikacja jest efektywna, a co wręcz przeciwnie
- Postawa, która sprzyja dobrej komunikacji
- Dlaczego nasz słuch nie działa? Jak słuchać?
- Adekwatne pytania – po nitce do sedna
Korzyści
- Dowiesz się, co sprzyja, a co utrudnia komunikację
- Poznasz kluczowe aspekty postawy nastawionej na dobrą komunikację
- Zrozumiesz i doświadczysz różnic w słuchaniu i jego wpływie na komunikację
- Dowiesz się, jak słuchać, żeby inni Cię słuchali
- Dowiesz się, które pytania nie działają, a które warto zadać i w jaki sposób
Dla kogo?
- Osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne
- Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
- Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
- Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
- Managerowie, liderzy zespołów
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniu 10.11.2023 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
– – – – – – –
PROFESJONALNY KUPIEC
Szkolenie dla działów zakupów
Opis
Pracujesz w zakupach i chcesz zwiększyć swoje umiejętności? Czujesz, że rozwijając doświadczenie w zakresie procesu zakupowego możesz dostarczyć firmie dodatkowych korzyści? A może myślisz o tym, żeby swoją karierę zawodową związać z zakupami?
Profesjonalny Kupiec jest szkoleniem przygotowanym przez praktyka z doświadczeniem w zarządzaniu zakupami w firmach średnich, dużych i w korporacjach.
Dzięki programowi usystematyzujesz swoją wiedzę dotyczącą profesjonalnego realizowania procesu zakupowego. Takiego, który przede wszystkim jest skoncentrowany na celach biznesowych firmy. Poznasz metody kategoryzacji zakupów, analizy rynku, segmentacji dostawców, analizy potrzeb Twoich klientów wewnętrznych. Dowiesz się, w jaki sposób zarządzać współpracą z dostawcami oraz jak opracować strategie dopasowane do różnych segmentów zakupowych w odniesieniu do ich istotności dla biznesu przedsiębiorstwa. Program szkolenia zawiera wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym będziesz mogła/mógł zastosować zdobytą wiedzę już od kolejnego dnia w swojej pracy. W trakcie programu szkoleniowego poznasz realne przykłady obrazujące omawiany model lub metodę, będzie też możliwość omawiania realnych case’ów biznesowych wniesionych przez uczestników.
Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co stwarza okazje do praktycznego doświadczania modeli, metod i narzędzi.
Szkolenie jest realizowane w trybie 2-dniowym po 8 h każdego dnia.
Program szkolenia
- Kategoryzacja zakupów
- Analiza rynku i segmentacja dostawców
- Zarządzanie relacjami z dostawcami
- Diagnoza potrzeb i współpraca z klientami wewnętrznymi
- Relacje z trudnym klientem/dostawcą
- Budowanie i realizacja strategii zakupowych
- Zarządzanie ryzykiem w zakupach i sposoby jego mitygacji
- Budowanie dobrze funkcjonujących i wspierających procedur zakupowych
- Wybór strategii negocjacyjnych
- Wybór strategii negocjacyjnych c.d.
- Umiejętności negocjacji zakupowych
Korzyści
- Poznasz metody segmentacji kategorii zakupowych i dostawców
- Poznasz aspekty zarządzania dostawcami oraz współpracą z klientami wewnętrznymi
- Rozwiniesz umiejętności tworzenia strategii zakupowych i procedur
- Będziesz potrafić dopasować właściwą strategię do specyfiki danego segmentu zakupowego
- Poznasz zasady zarządzania ryzykiem w zakupach
- Podniesiesz umiejętności negocjacji
Dla kogo?
- Pracownicy działów zakupów
- Osoby realizujące procesy zakupowe w firmie
- Osoby chcące przygotować się do roli specjalisty ds. zakupów
- Kierownicy kategorii zakupowych
- Samodzielni kupcy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniu 22-23.02.2024 w godzinach 9:00 – 17:00 w Warszawie w klubokawiarni „Pora na seniora” przy ul. Puławskiej 3. Część dochodu ze szkolenia zasili Fundację im Józefa Fettera, która działa na rzecz aktywizacji seniorów. Kupując uczestnictwo w szkoleniu wspierasz działalność Fundacji.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 1570 zł. Cena obejmuje 16 h szkolenia, materiały, dyplom.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
– – – – – – –
EMPATYCZNE PRZYWÓDZTWO
Dlaczego warto?
Opis
W świecie VUCA i BANI, które się wzajemnie przenikają, coraz ważniejsze staje się zapewnienie względnej stabilności.
Brzmi paradoksalnie? Nierealnie? A jednak.
Od jakiegoś czasu coraz więcej mówi się o działaniach skierowanych na dobrostan pracowników, wellbeing. Szybkie tempo życia i pracy, ogromna ilość zmian wokół nas, coraz częściej pojawiające się sytuacje kryzysowe wpływają na poczucie niepewności. Lęk, stres, obawy sprawiają, że to na nich głównie skupia się uwaga ludzi. W środowisku zawodowym negatywnie odbija się to na zaangażowaniu pracowników. Dlatego tak ważna staje się umiejętność zadbania o emocjonalny dobrostan pracowników.
Lider, który potrafi współpracować ze swoim zespołem w oparciu o empatię, wnosi zupełnie inną jakość przywództwa. Taka umiejętność sprawia, że rośnie lojalność i motywacja pracowników. Pomimo niesprzyjających często okoliczności.
Na czym polega empatyczne przywództwo i na jakich umiejętnościach się opiera, dowiesz się podczas tego szkolenia.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.
Program szkolenia
- Empatyczne przywództwo – na czym polega
- Jak budować relacje z zespołem w podejściu akceptującym
- Umiejętności i postawa empatycznego lidera – praktyczne metody
Korzyści
- Dowiesz się, dlaczego warto podchodzić do pracowników indywidualnie
- Poznasz moc wartości i potrzeb w zarządzaniu
- Dowiesz się, jak okazać akceptację
- Przećwiczysz w sposób praktyczny umiejętności, na których opiera się empatia w zarządzaniu zespołem
Dla kogo?
- Nowo mianowani kierownicy
- Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
- Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
- Project managerowie
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniu 12.03.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
– – – – – – –
TRUDNE ROZMOWY
Jak skutecznie przeprowadzić trudną rozmowę z pracownikiem
Opis
W doświadczenia managera wpisane jest stanięcie twarzą w twarz z trudnymi sytuacjami. Część z nich związana jest z interakcją z pracownikami. Nie da się ich uniknąć, a nawet nie należy.
W każdej chwili mogą pojawić się różnego rodzaju wyzwania, niepowodzenia, wymagające sytuacje. Przykładem mogą być rozmowy z pracownikami, w których pojawiają się emocje, niepewność, których temat jest ciężki. Może to być konieczność zwolnienia kogoś z pracy, rozmowa dyscyplinująca, czy też motywująca w sytuacji kryzysu.
Manager musi umieć prowadzić takie rozmowy tak, aby wpływać na postawę pracownika, dać mu wsparcie, przeprowadzić przez niełatwy temat, a także dać sobie samemu radę z pojawiającymi się trudnościami.
Tego właśnie nauczysz się na tym szkoleniu.
Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co stwarza okazje do praktycznego doświadczania modeli, metod i narzędzi.
Szkolenie jest realizowane w trybie 1-dniowego warsztatu (8 h).
Program
- Co sprawia, że niektóre rozmowy z pracownikami są trudne
- Jakie błędy popełniamy i jak się ich wystrzegać
- Jak uniknąć konfliktu
- Kluczowe elementy postawy w relacji
- Język, sposób komunikacji, narzędzia
Korzyści
- Dowiesz się, czego dotyczą błędy, jak je rozpoznawać i unikać
- Dowiesz się, w jaki sposób nakręca się spirala konfliktu oraz jak postępować, żeby go uniknąć
- Przeanalizujesz swoją postawę w trudnych rozmowach i nauczysz się ją odpowiednio kształtować
- Nauczysz się komunikować w trudnych sytuacjach tak, żeby wpływać na postawę swoją i pracownika
- Poznasz narzędzia komunikacyjne sprzyjające prowadzeniu trudnych rozmów
Dla kogo?
- Nowo mianowani kierownicy
- Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
- Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
- Project managerowie
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniu 22.03.2024 w godzinach 9:00 – 17:00 w Warszawie w klubokawiarni „Pora na seniora” przy ul. Puławskiej 3. Część dochodu ze szkolenia zasili Fundację im Józefa Fettera, która działa na rzecz aktywizacji seniorów. Kupując uczestnictwo w szkoleniu wspierasz działalność Fundacji.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 670 zł. Cena obejmuje 1 dzień szkoleniowy, materiały, przerwy kawowe.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% zniżkę.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
– – – – – – –
KREATYWNE METODY PRACY Z ZESPOŁEM
Jak pobudzić myślenie innowacyjne i twórcze
Opis
W biznesie potrzebne jest podejście innowacyjne, takie, które prowadzi firmę do rozwoju. Tymczasem świat, jaki nas otacza, system w jakim funkcjonujemy na różnych etapach życia, nie sprzyjają swobodnemu, kreatywnemu myśleniu.
Przyzwyczajamy się do procedur, schematów, standardów. Procesy stają się coraz bardziej skomplikowane. To często utrudnia wygenerowanie nowych pomysłów.
Dobry lider potrafi obudzić w sobie kreatywność, a także zrobić to w zespole.
Jak to zrobić?
Trzeba wiedzieć, jak spojrzeć inaczej niż do tej pory, jak zmienić podejście – i u siebie, i u pracowników. Patrzeć szeroko, uwzględniając inne perspektywy, z kreatywnym podejściem.
Podczas tego szkolenia poznasz kilka metod do kreatywnej pracy indywidualnej i z zespołem.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.
Program szkolenia
- Doświadczanie pobudzenia kreatywnego myślenia
- Praca mózgu w trybie tworzenia
- Narzędzia pobudzające kreatywność
- Metody nieszablonowego myślenia
Korzyści
- Poznasz metody kreatywnego myślenia
- Poznasz czynniki przeszkadzające kreatywności i obszary ją warunkujące
- Sprawdzisz działanie metod pobudzających kreatywność
- Opracujesz różne scenariusze realizacji celu
Dla kogo?
- Nowo mianowani kierownicy
- Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
- Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
- Project managerowie
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniu 16.04.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
– – – – – – –
LIDER ZESPOŁU
Akademia First Time Manager
Rozwijaj kompetencje, które pozwolą Ci na sprawne zarządzanie ludźmi w zespole.
Opis
Awans na stanowisko managerskie to diametralna zmiana. To już nie realizacja powierzonych zadań, ale wzięcie na siebie odpowiedzialności za własny warsztat lidera oraz za rozwój i wyniki pracy swojego zespołu. To zmiana podejścia, postawy, zachowań. Konieczny jest pakiet umiejętności, który pozwoli działać skutecznie, osiągać dobre rezultaty i cieszyć się satysfakcją.
Dobry lider potrafi inspirować do działania, rozumie swoich pracowników i ich różnorodność, dzieli się odpowiedzialnością i wie, jak jej wymagać od zespołu. Dzięki takiemu liderowi zespół dobrze współpracuje, staje się coraz bardziej efektywny, dojrzały i samodzielny.
Dobry lider zna różnego rodzaju pułapki i umie ustrzec siebie i zespół przed poważniejszymi błędami. Zna dobre wzorce, skuteczne metody działania i narzędzia. Potrafi budować właściwe relacje i zaangażowanie. Potrafi pociągnąć ludzi za sobą.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat praktyk pracy lidera oraz przedstawienie, w jaki sposób można potęgować rezultaty zespołu i sprawnie zarządzać pracą swoich ludzi.
Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co stwarza okazje do praktycznego doświadczania modeli, metod i narzędzi.
Szkolenie jest realizowane w trybie 2-dniowym po 8 h każdego dnia.
Program (szkolenie 2-dniowe)
Tożsamość lidera
Komunikacja to podstawa
- Postawa, budowanie relacji
- Narzędzia komunikacyjne
- Aktywne słuchanie, adekwatne pytania
- Błędy i bariery komunikacyjne
Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Metoda delegowania i rozwoju samodzielności
- Model rozwoju pracowników vs styl zarządzania
- Etapy procesu delegowania, pułapki
Informacja zwrotna
- Korzyści, postawa
- Narzędzia, wpadki
Trudne sytuacje
- Wymagające rozmowy
- Ocenianie pracowników
- Podejście NonViolent Communication
- Postawa w trudnej relacji z pracownikiem
- Metoda Komunikat JA
- Błędy poznawcze
Budowanie zaangażowania
- Motywacja wewnętrzna
- Założenia Self Determination Theory
- Motywacja w kryzysie
- Budowanie zaufania
Siła empatycznego zarządzania
- Rodzaje empatii
- Język ma znaczenie
- Dylematy lidera
Myślenie strategiczne
- Budowanie strategii
- Metody myślenia kreatywnego, perspektywicznego
Zarządzanie zmianą
- Etapy zmiany
- Działania lidera
Case study na podsumowanie programu
Korzyści
- Dowiesz się, jak zadbać o skuteczność komunikacji i zrozumiesz zagadnienie jej dwukierunkowości
- Poznasz filary postawy komunikacyjnej
- Dowiesz się, na czym polega aktywne słuchanie i dlaczego jest ważne
- Poznasz narzędzia i sposoby oraz etapy delegowania
- Dowiesz się, czego nie należy delegować, poznasz pułapki delegowania
- Dowiesz się, jakie narzędzia można zastosować do monitorowania i rozliczania zadań
- Nauczysz się udzielać informacji zwrotnej i poznasz jej zasady oraz narzędzia
- Nauczysz się, jak prowadzić trudne rozmowy, poznasz i przećwiczysz wspierające w tym narzędzia
- Doświadczysz i poznasz błędy poznawcze
- Poznasz czynniki wpływające na wzrost motywacji
- Dowiesz się, w jaki sposób budować zaufanie w zespole
- Dowiesz się, na czym polega empatyczne zarządzanie, jak je wzmacniać oraz z jakimi dylematami należy się liczyć
- Poznasz narzędzia wspierające budowanie strategii działania
- Dowiesz się, w jaki sposób zarządzać zmianą
Dla kogo?
- Nowo mianowani kierownicy
- Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
- Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
- Project managerowie
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniach 25-26.04.2024 w godzinach 9:00 – 17:00 w Warszawie w klubokawiarni „Pora na seniora” przy ul. Puławskiej 3. Część dochodu ze szkolenia zasili Fundację im Józefa Fettera, która działa na rzecz aktywizacji seniorów. Kupując uczestnictwo w szkoleniu wspierasz działalność Fundacji.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 1370 zł. Cena obejmuje 2 dni szkoleniowe, materiały, przerwy kawowe.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% zniżkę.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.
– – – – – – –
INFORMACJA ZWROTNA
Jak rozwijać i równocześnie motywować zespół
Opis
Chcesz mieć dobrze funkcjonujący zespół? Taki, w którym ludzie potrafią i chcą być samodzielni?
Do takich efektów prowadzi praca lidera z ludźmi w oparciu o narzędzia informacji zwrotnej. Umiejętność udzielania feedbacku jest jedną z kluczowych i równocześnie niełatwych kompetencji managerskich. Dość często zdarza się, że managerowie z różnych przyczyn jej unikają lub stosują rzadko.
Tymczasem, jeśli feedbacku nie ma, to taka sytuacja zwiększa niepewność i frustrację w zespole. Skutkiem tego jest spadek motywacji i gorsze wyniki pracy.
Ludzie potrzebują rozwijać się w pracy. To jedna z istotnych potrzeb społecznych człowieka. Umiejętnie i regularnie przekazywana informacja zwrotna pozwala na rozwój i doskonalenie kompetencji pracowników, zwiększanie ich potencjału i tym samym wpływa na wzrost ich zaangażowania oraz znacznie lepsze efekty pracy.
Umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej nie jest prosta, natomiast można się jej nauczyć.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.
Program szkolenia
- Na czym polega informacja zwrotna
- Warunki niezbędne do udzielenia konstruktywnego feedbacku
- Jak pracować z ludźmi, którzy mają różne podejście do feedbacku
- Zasady i narzędzia udzielania informacji zwrotnej
Korzyści
- Poznasz korzyści stosowania feedbacku
- Dowiesz się, w jaki sposób i dlaczego ludzie odbierają informację zwrotną
- Poznasz zasady udzielania feedbacku
- Nauczysz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
- Dowiesz się, czego należy się wystrzegać przy udzielaniu feedbacku
Dla kogo?
- Nowo mianowani kierownicy
- Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
- Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
- Project managerowie
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w dniu 16.05.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.