Prowadzę szkolenia z przywództwa, kompetencji managerskich, miękkich, zakupów, negocjacji.

Jeśli dla Twojej firmy, zespołu potrzebujesz szkolenia z powyższego zakresu, skontaktuj się ze mną . Omówimy potrzeby szkoleniowe, pod które przygotuję program szkolenia dedykowanego dla osób z Twojej firmy.

Organizuję też szkolenia otwarte. Oto najbliższe z nich:

 

 

– – – – – – –


PLANOWANIE CZASU I DZIAŁAŃ

Skuteczne metody

 

Opis

Jak to jest, że planujesz listę rzeczy do zrobienia, a potem okazuje się, że się nie wyrabiasz? A przecież założyłaś/eś realne czasy na każdą z nich. Nawet uwzględniłaś/eś, że wskoczą Ci tematy nieprzewidziane, na nie też założyłaś/eś czas. A jednak znowu ileś spraw musiałaś/eś odłożyć na jutro.

Podobnie sprawy się mają z celami. Określasz swoje cele, planujesz działania, a potem… Po jakimś czasie łapiesz się, że jeszcze na dobre nie zaczęłaś/zacząłeś ich realizować, a czas już się kończy. Mija kilka tygodni lub miesięcy, a Ty masz wrażenie, że nie do końca wiesz, co zamierzałaś/eś zrealizować.

Brzmi znajomo?

Może warto poznać kilka metod i narzędzi, które sprzyjają temu, żeby Twoje cele były skonstruowane w sposób, który sprawi, że znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo ich realizacji. A do tego dowiedzieć się, jakimi sposobami zarządzać swoim czasem tak, żeby przestało frustrować Cię niewyrabianie się z planem lub przekładanie na kolejny dzień.

Podczas tego szkolenia dowiesz się, na czym polegają takie metody i jak je zastosować w praktyce.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

 

Program szkolenia

  • Zacznij od celu – metoda, która zwiększa szanse na realizację
  • W jakim stopniu potrafisz planować – sprawdź się
  • Naucz się ustawiać priorytety i zarządzać czasem
  • Metody zarządzania zadaniami

 

Korzyści

  • Dowiesz się, od czego zależy prawdopodobieństwo realizacji założonych celów
  • Dowiesz się, w odniesieniu do skali sprawności, na ile dobrze lub słabo radzisz sobie z planowaniem działań i czasu
  • Poznasz skuteczne metody do priorytetyzowania i planowania zadań oraz czasu

 

Dla kogo?

  • Osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności wyznaczania celów i planowania czasu i działań
  • Osoby, które doświadczają problemów w obszarze planowania czasu i działań
  • Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające realizacji celów oraz planowania zadań
  • Managerowie, liderzy zespołów
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 30.01.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


KOMUNIKACJA TO PODSTAWA

Zadbaj o swoje bazowe umiejętności

 

Opis

Ile razy miałaś/eś wrażenie, że ktoś Cię słucha, ale tak naprawdę nie słyszy tego, co mówisz? Nie rozumie tego, co chcesz przekazać? Odbiera to zupełnie inaczej?

Trudności w komunikacji zaczynają się już na samym jej początku. Słuchamy, ale tak naprawdę nie słyszymy. Pytamy, ale nie w taki sposób, który sprzyja komunikacji i nie o to, co jest ważne dla naszego rozmówcy. Mówimy o czymś, ale wcale nie mamy pewności, czy druga osoba rozumie to tak samo, jak my i czy nasz komunikat w ogóle dotarł do odbiorcy.

To wynika nieświadomości znaczenia bazy komunikacyjnej – czyli zbudowania kluczowych i podstawowych umiejętności, w oparciu o które można dalej rozwijać kompetencję komunikowania się. Bez nich komunikacja nie będzie skuteczna.

To szkolenie ma na celu wyposażyć Cię w taką właśnie bazę.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

 

Program szkolenia

  • Co sprawia, że komunikacja jest efektywna, a co wręcz przeciwnie
  • Postawa, która sprzyja dobrej komunikacji
  • Dlaczego nasz słuch nie działa? Jak słuchać?
  • Adekwatne pytania – po nitce do sedna

 

Korzyści

  • Dowiesz się, co sprzyja, a co utrudnia komunikację
  • Poznasz kluczowe aspekty postawy nastawionej na dobrą komunikację
  • Zrozumiesz i doświadczysz różnic w słuchaniu i jego wpływie na komunikację
  • Dowiesz się, jak słuchać, żeby inni Cię słuchali
  • Dowiesz się, które pytania nie działają, a które warto zadać i w jaki sposób

 

Dla kogo?

  • Osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne
  • Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
  • Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
  • Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
  • Managerowie, liderzy zespołów
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 13.02.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


PROFESJONALNY KUPIEC

Szkolenie dla działów zakupów

 

Opis

Pracujesz w zakupach i chcesz zwiększyć swoje umiejętności? Czujesz, że rozwijając doświadczenie w zakresie procesu zakupowego możesz dostarczyć firmie dodatkowych korzyści? A może myślisz o tym, żeby swoją karierę zawodową związać z zakupami?

Profesjonalny Kupiec jest szkoleniem przygotowanym przez praktyka z doświadczeniem w zarządzaniu zakupami w firmach średnich, dużych i w korporacjach.

Dzięki programowi usystematyzujesz swoją wiedzę dotyczącą profesjonalnego realizowania procesu zakupowego. Takiego, który przede wszystkim jest skoncentrowany na celach biznesowych firmy. Poznasz metody kategoryzacji zakupów, analizy rynku, segmentacji dostawców, analizy potrzeb Twoich klientów wewnętrznych. Dowiesz się, w jaki sposób zarządzać współpracą z dostawcami oraz jak opracować strategie dopasowane do różnych segmentów zakupowych w odniesieniu do ich istotności dla biznesu przedsiębiorstwa. Program szkolenia zawiera wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym będziesz mogła/mógł zastosować zdobytą wiedzę już od kolejnego dnia w swojej pracy. W trakcie programu szkoleniowego poznasz realne przykłady obrazujące omawiany model lub metodę, będzie też możliwość omawiania realnych case’ów biznesowych wniesionych przez uczestników.

Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co stwarza okazje do praktycznego doświadczania modeli, metod i narzędzi.

Szkolenie jest realizowane w trybie 2-dniowym po 8 h każdego dnia.

 

Program szkolenia

  • Kategoryzacja zakupów
  • Analiza rynku i segmentacja dostawców
  • Zarządzanie relacjami z dostawcami
  • Diagnoza potrzeb i współpraca z klientami wewnętrznymi
  • Relacje z trudnym klientem/dostawcą
  • Budowanie i realizacja strategii zakupowych
  • Zarządzanie ryzykiem w zakupach i sposoby jego mitygacji
  • Budowanie dobrze funkcjonujących i wspierających procedur zakupowych
  • Wybór strategii negocjacyjnych
  • Wybór strategii negocjacyjnych c.d.
  • Umiejętności negocjacji zakupowych

 

Korzyści

  • Poznasz metody segmentacji kategorii zakupowych i dostawców
  • Poznasz aspekty zarządzania dostawcami oraz współpracą z klientami wewnętrznymi
  • Rozwiniesz umiejętności tworzenia strategii zakupowych i procedur
  • Będziesz potrafić dopasować właściwą strategię do specyfiki danego segmentu zakupowego
  • Poznasz zasady zarządzania ryzykiem w zakupach
  • Podniesiesz umiejętności negocjacji

 

Dla kogo?

  • Pracownicy działów zakupów
  • Osoby realizujące procesy zakupowe w firmie
  • Osoby chcące przygotować się do roli specjalisty ds. zakupów
  • Kierownicy kategorii zakupowych
  • Samodzielni kupcy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 22-23.02.2024 w godzinach 9:00 – 17:00 w Warszawie w klubokawiarni „Pora na seniora” przy ul. Puławskiej 3. Część dochodu ze szkolenia zasili Fundację im Józefa Fettera, która działa na rzecz aktywizacji seniorów. Kupując uczestnictwo w szkoleniu wspierasz działalność Fundacji.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 1570 zł. Cena obejmuje 16 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –

 


EMPATYCZNE PRZYWÓDZTWO

Dlaczego warto?

 

Opis

W świecie VUCA i BANI, które się wzajemnie przenikają, coraz ważniejsze staje się zapewnienie względnej stabilności.

Brzmi paradoksalnie? Nierealnie? A jednak.

Od jakiegoś czasu coraz więcej mówi się o działaniach skierowanych na dobrostan pracowników, wellbeing. Szybkie tempo życia i pracy, ogromna ilość zmian wokół nas, coraz częściej pojawiające się sytuacje kryzysowe wpływają na poczucie niepewności. Lęk, stres, obawy sprawiają, że to na nich głównie skupia się uwaga ludzi. W środowisku zawodowym negatywnie odbija się to na zaangażowaniu pracowników. Dlatego tak ważna staje się umiejętność zadbania o emocjonalny dobrostan pracowników.

Lider, który potrafi współpracować ze swoim zespołem w oparciu o empatię, wnosi zupełnie inną jakość przywództwa. Taka umiejętność sprawia, że rośnie lojalność i motywacja pracowników. Pomimo niesprzyjających często okoliczności.

Na czym polega empatyczne przywództwo i na jakich umiejętnościach się opiera, dowiesz się podczas tego szkolenia.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

 

Program szkolenia

  • Empatyczne przywództwo – na czym polega
  • Jak budować relacje z zespołem w podejściu akceptującym
  • Umiejętności i postawa empatycznego lidera – praktyczne metody

 

Korzyści

  • Dowiesz się, dlaczego warto podchodzić do pracowników indywidualnie
  • Poznasz moc wartości i potrzeb w zarządzaniu
  • Dowiesz się, jak okazać akceptację
  • Przećwiczysz w sposób praktyczny umiejętności, na których opiera się empatia w zarządzaniu zespołem

 

Dla kogo?

  • Nowo mianowani kierownicy
  • Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
  • Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
  • Project managerowie
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 12.03.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


 

TRUDNE ROZMOWY

Jak skutecznie przeprowadzić trudną rozmowę z pracownikiem

 

Opis

W doświadczenia managera wpisane jest stanięcie twarzą w twarz z trudnymi sytuacjami. Część z nich związana jest z interakcją z pracownikami. Nie da się ich uniknąć, a nawet nie należy.

W każdej chwili mogą pojawić się różnego rodzaju wyzwania, niepowodzenia, wymagające sytuacje. Przykładem mogą być rozmowy z pracownikami, w których pojawiają się emocje, niepewność, których temat jest ciężki. Może to być konieczność zwolnienia kogoś z pracy, rozmowa dyscyplinująca, czy też motywująca w sytuacji kryzysu.

Manager musi umieć prowadzić takie rozmowy tak, aby wpływać na postawę pracownika, dać mu wsparcie, przeprowadzić przez niełatwy temat, a także dać sobie samemu radę z pojawiającymi się trudnościami.

Tego właśnie nauczysz się na tym szkoleniu.

Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co stwarza okazje do praktycznego doświadczania modeli, metod i narzędzi.

Szkolenie jest realizowane w trybie 1-dniowego warsztatu (8 h).

 

Program

  • Co sprawia, że niektóre rozmowy z pracownikami są trudne
  • Jakie błędy popełniamy i jak się ich wystrzegać
  • Jak uniknąć konfliktu
  • Kluczowe elementy postawy w relacji
  • Język, sposób komunikacji, narzędzia

 

Korzyści

  • Dowiesz się, czego dotyczą błędy, jak je rozpoznawać i unikać
  • Dowiesz się, w jaki sposób nakręca się spirala konfliktu oraz jak postępować, żeby go uniknąć
  • Przeanalizujesz swoją postawę w trudnych rozmowach i nauczysz się ją odpowiednio kształtować
  • Nauczysz się komunikować w trudnych sytuacjach tak, żeby wpływać na postawę swoją i pracownika
  • Poznasz narzędzia komunikacyjne sprzyjające prowadzeniu trudnych rozmów

 

Dla kogo?

  • Nowo mianowani kierownicy
  • Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
  • Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
  • Project managerowie
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 22.03.2024 w godzinach 9:00 – 17:00 w Warszawie w klubokawiarni „Pora na seniora” przy ul. Puławskiej 3. Część dochodu ze szkolenia zasili Fundację im Józefa Fettera, która działa na rzecz aktywizacji seniorów. Kupując uczestnictwo w szkoleniu wspierasz działalność Fundacji.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 670 zł. Cena obejmuje 1 dzień szkoleniowy, materiały, przerwy kawowe.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% zniżkę.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


 

KREATYWNE METODY PRACY Z ZESPOŁEM

Jak pobudzić myślenie innowacyjne i twórcze

 

Opis

W biznesie potrzebne jest podejście innowacyjne, takie, które prowadzi firmę do rozwoju. Tymczasem świat, jaki nas otacza, system w jakim funkcjonujemy na różnych etapach życia, nie sprzyjają swobodnemu, kreatywnemu myśleniu.

Przyzwyczajamy się do procedur, schematów, standardów. Procesy stają się coraz bardziej skomplikowane. To często utrudnia wygenerowanie nowych pomysłów.

Dobry lider potrafi obudzić w sobie kreatywność, a także zrobić to w zespole.

Jak to zrobić?

Trzeba wiedzieć, jak spojrzeć inaczej niż do tej pory, jak zmienić podejście – i u siebie, i u pracowników. Patrzeć szeroko, uwzględniając inne perspektywy, z kreatywnym podejściem.

Podczas tego szkolenia poznasz kilka metod do kreatywnej pracy indywidualnej i z zespołem.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

 

Program szkolenia

  • Doświadczanie pobudzenia kreatywnego myślenia
  • Praca mózgu w trybie tworzenia
  • Narzędzia pobudzające kreatywność
  • Metody nieszablonowego myślenia

 

Korzyści

  • Poznasz metody kreatywnego myślenia
  • Poznasz czynniki przeszkadzające kreatywności i obszary ją warunkujące
  • Sprawdzisz działanie metod pobudzających kreatywność
  • Opracujesz różne scenariusze realizacji celu

 

Dla kogo?

  • Nowo mianowani kierownicy
  • Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
  • Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
  • Project managerowie
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 16.04.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


 

LIDER ZESPOŁU

Akademia First Time Manager

 

Rozwijaj kompetencje, które pozwolą Ci na sprawne zarządzanie ludźmi w zespole.

 

Opis

Awans na stanowisko managerskie to diametralna zmiana. To już nie realizacja powierzonych zadań, ale wzięcie na siebie odpowiedzialności za własny warsztat lidera oraz za rozwój i wyniki pracy swojego zespołu. To zmiana podejścia, postawy, zachowań. Konieczny jest pakiet umiejętności, który pozwoli działać skutecznie, osiągać dobre rezultaty i cieszyć się satysfakcją.

Dobry lider potrafi inspirować do działania, rozumie swoich pracowników i ich różnorodność, dzieli się odpowiedzialnością i wie, jak jej wymagać od zespołu. Dzięki takiemu liderowi zespół dobrze współpracuje, staje się coraz bardziej efektywny, dojrzały i samodzielny.

Dobry lider zna różnego rodzaju pułapki i umie ustrzec siebie i zespół przed poważniejszymi błędami. Zna dobre wzorce, skuteczne metody działania i narzędzia. Potrafi budować właściwe relacje i zaangażowanie. Potrafi pociągnąć ludzi za sobą.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat praktyk pracy lidera oraz przedstawienie, w jaki sposób można potęgować rezultaty zespołu i sprawnie zarządzać pracą swoich ludzi.

Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co stwarza okazje do praktycznego doświadczania modeli, metod i narzędzi.

Szkolenie jest realizowane w trybie 2-dniowym po 8 h każdego dnia.

 

Program (szkolenie 2-dniowe)

Tożsamość lidera

Komunikacja to podstawa

  • Postawa, budowanie relacji
  • Narzędzia komunikacyjne
  • Aktywne słuchanie, adekwatne pytania
  • Błędy i bariery komunikacyjne

Delegowanie zadań i odpowiedzialności

  • Metoda delegowania i rozwoju samodzielności
  • Model rozwoju pracowników vs styl zarządzania
  • Etapy procesu delegowania, pułapki

Informacja zwrotna

  • Korzyści, postawa
  • Narzędzia, wpadki

Trudne sytuacje

  • Wymagające rozmowy
  • Ocenianie pracowników
  • Podejście NonViolent Communication
  • Postawa w trudnej relacji z pracownikiem
  • Metoda Komunikat JA
  • Błędy poznawcze

Budowanie zaangażowania

  • Motywacja wewnętrzna
  • Założenia Self Determination Theory
  • Motywacja w kryzysie
  • Budowanie zaufania

Siła empatycznego zarządzania

  • Rodzaje empatii
  • Język ma znaczenie
  • Dylematy lidera

Myślenie strategiczne

  • Budowanie strategii
  • Metody myślenia kreatywnego, perspektywicznego

Zarządzanie zmianą

  • Etapy zmiany
  • Działania lidera

Case study na podsumowanie programu

 

Korzyści

  • Dowiesz się, jak zadbać o skuteczność komunikacji i zrozumiesz zagadnienie jej dwukierunkowości
  • Poznasz filary postawy komunikacyjnej
  • Dowiesz się, na czym polega aktywne słuchanie i dlaczego jest ważne
  • Poznasz narzędzia i sposoby oraz etapy delegowania
  • Dowiesz się, czego nie należy delegować, poznasz pułapki delegowania
  • Dowiesz się, jakie narzędzia można zastosować do monitorowania i rozliczania zadań
  • Nauczysz się udzielać informacji zwrotnej i poznasz jej zasady oraz narzędzia
  • Nauczysz się, jak prowadzić trudne rozmowy, poznasz i przećwiczysz wspierające w tym narzędzia
  • Doświadczysz i poznasz błędy poznawcze
  • Poznasz czynniki wpływające na wzrost motywacji
  • Dowiesz się, w jaki sposób budować zaufanie w zespole
  • Dowiesz się, na czym polega empatyczne zarządzanie, jak je wzmacniać oraz z jakimi dylematami należy się liczyć
  • Poznasz narzędzia wspierające budowanie strategii działania
  • Dowiesz się, w jaki sposób zarządzać zmianą

 

Dla kogo?

  • Nowo mianowani kierownicy
  • Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
  • Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
  • Project managerowie
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniach 25-26.04.2024 w godzinach 9:00 – 17:00 w Warszawie w klubokawiarni „Pora na seniora” przy ul. Puławskiej 3. Część dochodu ze szkolenia zasili Fundację im Józefa Fettera, która działa na rzecz aktywizacji seniorów. Kupując uczestnictwo w szkoleniu wspierasz działalność Fundacji.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 1370 zł. Cena obejmuje 2 dni szkoleniowe, materiały, przerwy kawowe.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% zniżkę.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


 

INFORMACJA ZWROTNA

Jak rozwijać i równocześnie motywować zespół

 

Opis

Chcesz mieć dobrze funkcjonujący zespół? Taki, w którym ludzie potrafią i chcą być samodzielni?

Do takich efektów prowadzi praca lidera z ludźmi w oparciu o narzędzia informacji zwrotnej. Umiejętność udzielania feedbacku jest jedną z kluczowych i równocześnie niełatwych kompetencji managerskich. Dość często zdarza się, że managerowie z różnych przyczyn jej unikają lub stosują rzadko.

Tymczasem, jeśli feedbacku nie ma, to taka sytuacja zwiększa niepewność i frustrację w zespole. Skutkiem tego jest spadek motywacji i gorsze wyniki pracy.

Ludzie potrzebują rozwijać się w pracy. To jedna z istotnych potrzeb społecznych człowieka. Umiejętnie i regularnie przekazywana informacja zwrotna pozwala na rozwój i doskonalenie kompetencji pracowników, zwiększanie ich potencjału i tym samym wpływa na wzrost ich zaangażowania oraz znacznie lepsze efekty pracy.

Umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej nie jest prosta, natomiast można się jej nauczyć.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

 

Program szkolenia

  • Na czym polega informacja zwrotna
  • Warunki niezbędne do udzielenia konstruktywnego feedbacku
  • Jak pracować z ludźmi, którzy mają różne podejście do feedbacku
  • Zasady i narzędzia udzielania informacji zwrotnej

 

Korzyści

  • Poznasz korzyści stosowania feedbacku
  • Dowiesz się, w jaki sposób i dlaczego ludzie odbierają informację zwrotną
  • Poznasz zasady udzielania feedbacku
  • Nauczysz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Dowiesz się, czego należy się wystrzegać przy udzielaniu feedbacku

 

Dla kogo?

  • Nowo mianowani kierownicy
  • Managerowie początkujący i średnio-zaawansowani
  • Osoby przygotowujące się do zarządzania pracownikami
  • Project managerowie
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 17.05.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


 

NEGOCJACJE – POZIOM I

Zbuduj solidną bazę umiejętności negocjacyjnych

 

Opis

Każdy z nas doświadcza negocjacji na co dzień, często nieświadomie. Część z nas potrzebuje umiejętności negocjacyjnych do celów zawodowych (zakupy, sprzedaż, zarządzanie ludźmi, itp.). Negocjujemy z dostawcami, odbiorcami, partnerami biznesowymi, szefem, pracownikami, kandydatami do pracy, bliskimi, dziećmi.

Możesz negocjować intuicyjnie, radzić sobie w oparciu o własne błędy i sukcesy. Lub możesz świadomie poznać tajniki, metody, techniki, style negocjacyjne i nauczyć się, kiedy je najlepiej stosować.

Obszar negocjacji obfituje w różne sytuacje, niespodziewane zwroty akcji, różnorodne postawy drugiej strony, zagrywki. Od tego, na ile dobrze i solidnie zbudujesz swoją bazę umiejętności, zależy to, na ile będziesz skuteczna / skuteczny w negocjacjach. Nie wystarczy znać jeden sposób prowadzenia negocjacji. Sukces zależy od Twojego wyboru właściwych taktyk i strategii negocjacyjnych oraz od tego, na ile dobrze poprowadzisz wszystkie etapy procesu negocjacyjnego.

To szkolenie pozwoli przygotować Ci własną bazę wiedzy i umiejętności, żeby z powodzeniem zacząć prowadzić skuteczne negocjacje.

Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co stwarza okazje do praktycznego doświadczania modeli, metod i narzędzi oraz rozwijania własnych umiejętności.

Szkolenie jest realizowane w trybie 1-dniowego warsztatu stacjonarnego (8 h).

 

Program szkolenia

  • Czym są negocjacje
  • Etapy negocjacji
  • Umiejętności, techniki negocjacyjne
  • Style negocjacyjne
  • Trudne sytuacje
  • Jak budować siłę w negocjacjach
  • Zasady negocjacji
  • 10 taktyk negocjacyjnych

 

Korzyści

  • Poznasz, czym faktycznie są negocjacje i jakie działania się w nich zawierają
  • Dowiesz się, z jakich etapów składa się proces negocjacji oraz co należy uwzględnić na każdym z nich
  • Dowiesz się, co trzeba umieć, żeby prowadzić z sukcesem proces negocjacji
  • Poznasz i przećwiczysz różne style negocjacji
  • Dowiesz się, jakie trudne sytuacje możesz spotkać w negocjacjach i jak sobie z nimi radzić
  • Dowiesz się, jak stworzyć przewagę w negocjacjach
  • Poznasz zasady, które warto stosować w procesie negocjacyjnym
  • Poznasz i przećwiczysz taktyki negocjacyjne

 

Dla kogo?

  • Pracownicy działów zakupów, sprzedaży
  • Kadra managerska
  • HR Biznes Partnerzy
  • Osoby zainteresowane rozwinięciem kompetencji negocjacyjnych

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 24.05.2024 w godzinach 9:00 – 17:00 w Warszawie w klubokawiarni „Pora na seniora” przy ul. Puławskiej 3. Część dochodu ze szkolenia zasili Fundację im Józefa Fettera, która działa na rzecz aktywizacji seniorów. Kupując uczestnictwo w szkoleniu wspierasz działalność Fundacji.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 670 zł. Cena obejmuje 1 dzień szkoleniowy, materiały, przerwy kawowe.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


 

LIDER BLISKO CZŁOWIEKA – TRANSFORMACJA

Stań się transformującym liderem

 

Opis

Chcesz być bardziej liderem, czy managerem?

Wolisz ludzi inspirować do działania, czy zlecać im zadania?

Marzy Ci się zgrany zespół, z którym świetnie się współpracuje i wiesz, że możesz z nim przenosić góry?

Żyjemy w czasach, które dobitnie pokazują nam, jak bardzo i jak często wokół nas następują zmiany. Często są nieprzewidywalne. W biznesie widzimy, że dotychczasowe, tradycyjne podejście do zarządzania jest niewystarczające. Nie zapewnia pełnego rozwoju firmom, ponieważ skupia się na znanych z przeszłości schematach postępowania. A to w coraz mniejszym stopniu pasuje do bieżącej sytuacji, przestaje mieć zastosowanie.

Dzisiaj nie wystarczy już znać podstawowe kompetencje managerskie. Dzisiaj potrzebni są transformujący liderzy, na wszystkich poziomach kadry managerskiej w organizacji.

Aby stać się takim liderem, musisz zadbać o właściwą postawę i podejście. Otworzyć się na aspekty, które cechują takiego lidera.

Odpowiedzialne, transformujące przywództwo opiera się na stworzeniu porozumienia między liderem a jego zespołem.

To szkolenie pomoże Ci przejść przez transformację Twojego stylu zarządzania, aby stać się świadomym, mądrym liderem.

Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co stwarza okazje do praktycznego doświadczania modeli, metod i narzędzi oraz rozwijania własnych umiejętności.

Szkolenie jest realizowane w trybie 1-dniowego warsztatu stacjonarnego (8 h).

 

Program szkolenia

  • Analiza stylu zarządzania
  • Rozwój zespołu – model 4 poziomów
  • Lepsze relacje interpersonalne z i w zespole
  • SCARF – neuronaukowy model budowania efektywności i zaangażowania zespołu
  • Wspierająca i rozwojowa informacja zwrotna

 

Korzyści

  • Sprawdzisz swój styl zarządzania
  • Dowiesz się, w jaki sposób wspierać pracowników na poszczególnych etapach ich rozwoju
  • Dowiesz się, jak lepiej zrozumieć siebie, ludzi w zespole oraz jak budować z nimi lepsze relacje i bardziej efektywną komunikację
  • Poznasz kluczowe potrzeby społeczne pracowników i ich wpływ na poziom motywacji i wyniki pracy
  • Poznasz zasady rozmowy feedbackowej, która wspiera rozwój pracowników

 

Dla kogo?

  • Managerowie
  • Kadra zarządzająca
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 14.06.2024 w godzinach 9:00 – 17:00 w Warszawie w klubokawiarni „Pora na seniora” przy ul. Puławskiej 3. Część dochodu ze szkolenia zasili Fundację im Józefa Fettera, która działa na rzecz aktywizacji seniorów. Kupując uczestnictwo w szkoleniu wspierasz działalność Fundacji.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 670 zł. Cena obejmuje 1 dzień szkoleniowy, materiały, przerwy kawowe.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


 

MÓW TAK ŻEBY INNI CIĘ SŁUCHALI

Dostosuj komunikację do odbiorcy

 

Opis

Na co zwracasz uwagę w rozmowie? Jaki przekaz do Ciebie dociera? A co przede wszystkim wyłapują Twoi rozmówcy?

Jest szereg sposobów wypowiadania się, które powodują negatywne reakcje rozmówcy, wywołują konflikt, prowadzą do nieporozumień. Warto wiedzieć, jakich wypowiedzi najlepiej unikać.

Poza tym to, co często utrudnia porozumienie, leży w obszarze sposobu interpretacji. Rożne osoby zwracają uwagę na inne aspekty tej samej wypowiedzi. Twoja intencja może więc być zrozumiana zupełnie inaczej. Istotne jest, żeby potrafić rozróżnić to, w jaki sposób poszczególne osoby rozumieją Twój przekaz i co możesz zrobić, żeby dostroić swój „nadajnik” do ich „odbiorników”.

Podczas tego szkolenia poznasz zarówno własny model interpretacji komunikatów, jak też będziesz mieć okazję do praktycznego rozpoznawania i dopasowywania się do sposobu odbioru wypowiedzi przez inne osoby.

Trzeba wiedzieć, jak mówić, żeby inni Cię słuchali.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

 

Program szkolenia

  • Co przeszkadza w komunikacji
  • Jakich wypowiedzi unikać
  • Test – co słyszą Twoje uszy?
  • Kwadrat komunikacyjny – jak ludzie odbierają komunikaty
  • Jak dostroić swoje wypowiedzi do odbioru innych osób

 

Korzyści

  • Poznasz różne wypowiedzi, które niszczą lub przeszkadzają w komunikacji
  • Sprawdzisz, w jaki sposób najczęściej odbierasz wypowiedzi innych osób
  • Dowiesz się, jak rozpoznać, na co inne osoby zwracają uwagę w Twoich komunikatach
  • Dowiesz się, jak mówić w zależności od tego, co słyszą inni

 

Dla kogo?

  • Osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne
  • Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
  • Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
  • Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
  • Managerowie, liderzy zespołów
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 20.06.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET

Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)

Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰

mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.

 

– – – – – – –


 

WZMOCNIJ SWOJĄ ASERTYWNOŚĆ

Nabierz pewności siebie i nie bój się odmawiać

 

 

Opis

Na ile trudno jest Ci komuś odmówić? W jakim stopniu obawiasz czyjejś oceny? Jakie emocje to w Tobie budzi?

Jest wiele różnych trudnych sytuacji i wiele takich, z którymi nie potrafimy sobie poradzić. Szczególnie trudno bywa odmówić, gdy ktoś nas o coś prosi. Bo przecież co ten ktoś sobie o mnie pomyśli? Bo wyjdę na osobę nieprofesjonalną. Bo nie wiem, jak powiedzieć nie i równocześnie nie popsuć z tym kimś relacji.

Mamy problem z tym, w jaki sposób się do siebie odnosimy i z jakim nastawieniem. Łatwo przychodzi nam ocena drugiej osoby, to jaka ona jest, obciążanie jej winą za nasze emocje, zdarzenia, sytuację. Z drugiej strony mamy często problem z tym, żeby w sytuacji, gdy ktoś do nas odnosi się w ten sposób, postawić jasną granicę bez nakręcania spirali konfliktu. Nie potrafimy zadbać o siebie w takich sytuacjach.

Trudne sytuacje będą się zdarzać. Spotkamy się oceną naszego działania, postawy, z konfliktem, z próbą przerzucenia na nas nie naszych działań, czy zadań. Nie unikniemy takich ze strony innych osób. Natomiast możemy zrobić dwie rzeczy:

– po pierwsze zadbać o własny sposób komunikowania się tak, żeby nie powodować takich sytuacji

– po drugie nauczyć się na nie reagować i odpowiadać.

Właśnie te kwestie są zawarte w programie szkolenia.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

 

Program szkolenia

  • Komunikat oceniający vs wspierający – jak to zmienić
  • Dobra informacja zwrotna w komunikacji
  • 5 strategii rozwiązywania konfliktów
  • Trudne sytuacje – stawianie granic

 

Korzyści

  • Doświadczysz różnic między wypowiedziami z perspektywy Ty a wypowiedziami z perspektywy JA
  • Nauczysz się, jak konstruktywnie przekazać informację, jak odbierasz czyjeś zachowanie lub sytuację
  • Dowiesz się, jak powstają konflikty i jak sobie z nimi radzić
  • Skorzystasz z testu sprawdzającego Twój sposób reagowania na konflikty
  • Nauczysz się stawiać granice w trudnych sytuacjach

 

Dla kogo?

  • Osoby, które chcą być asertywne i równocześnie unikać konfliktów
  • Osoby, które czują, że mają problem ze stawianiem granic i chcą to zmienić
  • Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
  • Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
  • Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
  • Managerowie, liderzy zespołów
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w dniu 23.07.2024 w godzinach 9:30 – 13:30 w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 290 zł. Cena obejmuje 4 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET

Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)

Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰

mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.